Kontakt lederen af din foretrukne aktivitet for at komme i gang med et af Akademisk Skytteforenings mange tilbud.

Se navn, mail og tlf. på lederne af de forskellige aktiviteter nedenfor under Skydning / Feltsport / Gymnastik / Hjemmeværn.

Hvis du vil være medlem med det samme, så se nærmere her: Tryk her >>

Læs om Akademisk Skytteforenings privatlivspolitik (persondataforordning): tryk her >>

Skydning

Vi holder introduktionskursus for nye skytter i DGI-byen kl. 19.15 hver den første og den tredje tirsdag i september - november og igen den første og den tredje tirsdag i januar - primo maj.

Ved introduktionen gennemgår vi sikkerhed og skydeteknikker, og du lærer at skyde med riffel eller pistol.

Der er kun plads til seks nye skytter pr. gang, så tilmeldingen er efter princippet "Først til mølle ...".

Skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest søndagen før for at melde dig til. Så modtager du nærmere information om vilkår for deltagelsen.

Kurset koster 250 kr. inkl. 50 patroner. Vi modtager Mobile Pay og kontanter.

Efter intro-skydning kan du komme yderligere tre tirsdage inden for den følgende måned, før du bestemmer, om du vil være medlem.

I den periode kan du købe patroner til medlemsprisen på p.t. 30 kr. pr. æske med 50 skud.

Finn Scheibye
Tlf.: 20 32 62 00

Feltsport

Hvis du har forudgående erfaring med feltsport, orienteringsløb, sommer biathlon, militær femkamp eller lignende militært inspirerede mangekampe er du måske vores nye medlem af feltsport sektionen.

Christian Saxe
Tlf.: 3075 3345

Gymnastik

Gymnastik er motionsgymnastik, som finder sted på Brønshøj Skole om tirsdagen og på Korsager Skole om fredagen. Det er samme hold.

Deltag et par gange inden du sender indmeldelsesoplysningerne.

Se i øvrigt under Gymnastik

Peter Martin Lund
Tlf.: 2370 4853

Hjemmeværn

Medlemskab af AS hjemmeværnssektion forudsætter medlemsskab af HJV, og går derfor normalt via HJV. AS kan dog formidle kontakt til KMP.

Martin H. Larsen
Tlf.: 2227 7595